לאחר 25 שנות עבודה כמנהלת אדמיניסטרטיבית, החלטתי שאני יכולה לתת שירות איכותי יותר ללקוחות פרטיים. התחלתי את דרכי בהוצאת ספרים משפטית בבעלות כב' השופט וינוגרד ז"ל ומשם הדרך כבר נסללה.
אדם שהלך ללמוד משפטים - לא למד להיות ה"בוס" ואיך לנהל משרד. אני מסייעת למשרד לבנות התנהלות נכונה על מנת למצות את הפוטנציאל של המשרד. החל מאיך לבחור את המזכירה הנכונה לך! ניסיון זה חשוב אבל הכימיה שבין מעסיק ומזכירה זה מה שיקדם ויקל את העבודה. כמובן שגם איך להתייעל מבחינת תוכנות וארגון פיזי של המשרד.
השירות מיועד לעו"ד פרטיים / משרדים קטנים שאין להם צורך במזכירה במשרה מלאה אבל בהחלט זקוקים שמישהי תיקח מהם את החלקים המזכירותיים, כגון: תיאום פגישות, עבודה על התוכנות המשפטיות, הגשות במערכת נט המשפט, וניהול הבירוקרטיה מול משרדים ממשלתיים.