ליאת ציפסר
ייעוץ אדמיניסטרטיבי
ושירותי משרד לעורכי דין

חייגו אלי

וואטסאפ

אימייל

ליווי וייעוץ אדמיניסטרטיבי

אודות

○ השירות מיועד למשרדים קטנים שנמצאים בתהליכי גדילה משמעותיים. כלומר, נפח העבודה גדל ויש צורך אמיתי במזכירה במשרה מלאה.
הליווי שלי מתחיל משלב גיוס המזכירה (אך לא רק) ועד לכלל התהליכים אשר מתקיימים במשרד וקשורים לצד האדמיניסטרטיבי, הן מבחינת תוכנות, נהלי עבודה תקינים בין מעסיק ומזכירה על מנת שהמשרד אכן יהיה מקום.

○ הליווי מתקיים גם במשרדים גדולים אשר מרגישים שהעבודה לא מתנהלת כפי שהם היו רוצים וכאשר אין נהלי עבודה מסודרים וברורים הרבה דברים "נופלים בין הכיסאות" וזה ללא ספק משפיע.
הליווי מתחיל באפיון וממשיך ביישום של נהלי עבודה לאט לאט, על מנת שכל המשרד יוכל להתרגל לשינויים, מבלי לזעזע את המערכת. גם כאן, ככל שהתייעלות המשרד תהייה גבוהה, כך יהיה יותר קל להביא לקוחות בנפח גדול ולהגדיל את הכנסות המשרד.

שירותי ניהול משרד מרחוק

התועלת בייעוץ אדמיניסטרטיבי

○ השירות מיועד לעו"ד פרטיים ו/או משרדים קטנים אשר מצד אחד אין להם צורך במזכירה במשרה מלאה אבל מצד שני אין להם את הזמן והרצון לטפל בחלק מזכירותי של משרדם.
במסגרת השירות אתם יכולים לקבל: תיאום פגישות, עבודה על התוכנות המשפטיות, הגשות במערכת נט המשפט, וניהול הבירוקרטיה מול משרדים ממשלתיים ועוד. הכל לפי הצורכים האישיים של כל עו"ד.

השאר פרטים ואחזור אליך בהקדם